Csoportos órák

minicsoportos preventív gerinctréning, klasszikus PEAK Pilates® foglalkozások 

Ezek az órák preventív jellegű órák, amelyek ülő munkát végzőknek, de egyéb sporttevékenységet végzőknek is ajánlott. Ha szeretnél figyelmet fordítani egészségedre, szebb tartást, kevesebb hát- és derékfájdalmat, valamint mellékhatásként az alakod formálására is fontos számodra, akkor itt a helyed.

klasszikus PEAK Pilates® és preventív gerinctréning BOSU® Balance Trainerrel

Klasszikus Pilates

Az edzésmódszer a mélyrétegű törzsizmok erősítésére, nyújtására koncentrál.

Az erőközpont helyes használata megtanít a medence és más izületek stabilizációján keresztül a helyes testtartásra, a tudatos izommozgásra, ami a helyes testtudat kialakításához vezet.

A testtudat nagyon fontos a mindennapi életben a természetes mozgásformák esetében is, ezzel elkerülhetőek egyes mozgásszervi problémák is.

Az órákon a PEAK PILATES® klasszikus iskola elveit követjük, amelynek valójában az eredményesség is köszönhető. Bármelyik életszakaszban elkezdhető és türelemmel, kitartással végezhető.  Az eredmény szálkás hosszú izmok, ruganyos test, erős, hajlékony gerinc.

A matracos órákon többféle eszközt használunk, (Pilates karika, soft ball, fit-ball, szalag..) ez mind új kihívást jelent számodra. A Pilates a minőség tornája, koncentráció és kontroll alatt végrehajtott gyakorlatok sorozata, mely erősít, hajlékonnyá és rugalmassá tesz. A rendszeres pilates órák a kiegyensúlyozott test-szellem-lélek eléréséhez segít eljutni.


A TripleX Mobility® csoportos órákon mobilizációs gyakorlatokkal a mozgásrendszer rugalmasságát szeretnénk újra elérni. 

Az óra a gerinc működését, stabilitását befolyásoló izületek, csípő, váll, háti gerinc területeit fókuszba helyező mobilizációs gyakorlatokból áll, valamint az óra utolsó részében SMR hengerezés szerepel. 

Célunk az ülő életmódból fakadó gyengeségek, az izület helyes működésének helyreállítása, szabadságának elérése.  

PREVENTÍV GERINCTRÉNING órákon az izületek átmozgatásán túl, a gerinc működésében résztvevő izmok erősítését, nyújtását, a törzsizmok (hát- hasizmok), a comb- és farizmok, valamint a vállizmok edzését végezzük.

 

A gerinctorna legtöbb gyakorlata álló helyzetben történik. Álló helyzetben tudjuk leginkább a testtartásért felelős, antigravitáció izmainkat edzeni.

Ezt leginkább úgy tudjuk, ha minél inkább kitesszük a gravitáció lefelé húzó hatásának.

Milyen eszközöket használunk?

Az órákon használjuk a BOSU® egyensúly trénert is, amely nemcsak a fizikai egyensúlyt javítja, hanem a mozgásokkal és kihívásokkal nagy hatással van az agyra, izomzatra és az ideg-inger kapcsolatra. A BOSU® folyamatos lehetőséget teremt nekünk a mozgás közbeni tudat megerősítésére, a test formálására és egy kiváló eszköze annak, hogy funkcionálisan fejlesszük az egyensúlyt és stabilitást egyaránt. A BOSU® Balance Trainer mellett egyéb eszközöket is beépítünk az órába, dolgozunk szalaggal, fit ballal... is.

Ez a fajta funkcionális edzés javít a testkontrollon, megtanít arra, hogyan mozogj változó környezetben. Az erős, hajlékony, koordinált módon mozogni képes testet a napi mozgásokban sem éri meglepetés! (egyensúlyvesztés, megbotlás..)

A gerinc trenírozása és a BOSU® összekapcsolása azt hiszem egy olyan komplex órát jelent, ahol teljesül az a célunk, hogy a gerinctorna gyakorlatait alkalmazva, nemcsak a gerinc karbantartását segítsük, hanem az egyensúlygyakorlatokkal a testtartásért felelős izmok edzését is végezzük.

Ha ezeket nem tesszük, hosszú távon gerincbetegségekhez vezet. A gerinctréning jótékony hatását már az első óra után is érezheted! Az erős, hajlékony, koordinált módon mozogni képes testet a napi mozgásokban sem éri meglepetés! (egyensúlyvesztés, megbotlás..)

 

Itt tudsz bejelentkezni!

 

Gyere és mozogj! Légy fitt testileg, lelkileg!

Az órákra előzetes bejelentkezés szükséges, amelyet a bejelentkezés gombra kattintva lehet megtenni!

A rendszeres mozgás mellett a vidámságot is észrevétlenül becsempésszük a mindennapokba..
Szeretettel várok mindenkit csoportos foglalkozásaimra!